Veel gestelde vragen

Wat kost het bezorgen?

Nederland
Wij bezorgen in heel Nederland GRATIS vanaf € 25. Is je orderbedrag lager dan € 25 dan kost het € 5

België
Wij bezorgen in heel België GRATIS vanaf € 25. Is je orderbedrag lager dan € 25 dan kost het € 5.

Hoe wordt er bezorgd?

Wij bezorgen tot over de drempel, in je huiskamer, slaapkamer, mancave, keuken, hal, garage, ..., veel meubels zetten we gratis in elkaar zodat je direct kan gaan genieten! Natuurlijk nemen we ook al het verpakkingsmateriaal weer mee terug. Helaas uitgebreide bouwpakketten monteren we niet standaard, voor sommige artikelen kunnen we dit wel tegen een meerprijs. Wil je weten of jouw product gemonteerd wordt of wat de meerprijs is voor montage, neem even contact met ons op info@selinni.nl.

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Wanneer het artikel op voorraad is en het kan met een pakketdienst worden bezorgd (max 120 cm x 50 cm x 50 cm) dan ontvang het normaal gesproken de volgende dag. We houden je ook via e-mail op de hoogte met een track en trace code.
Voor grotere producten: banken, kasten, tafels, etc. maken we een bezorgafspraak met je.

Wanneer worden grote artikelen bezorgd?

Wij zijn hier heel flexibel in en proberen te bezorgen op een moment dat dit voor jouw het beste uitkomt, dit kan bij ons ook ‘s avonds of in het weekend!

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen of annuleren?

Natuurlijk is dit mogelijk neem z.s.m. even contact met ons info@selinni.nl of 06 - 43 45 96 51

Kan ik alle producten bekijken in de winkels in Deurne of Joure.

Ja dat kan, echter hebben we niet alles in de winkels staan. Onze winkel in Deurne is 300 m² groot en in Joure 1200 m² hier past niet het hele webshop assortiment in. Stuur even een e-mail met welke producten je graag wil zien, indien ze in de winkel staan kun je direct komen om ze te bekijken. Anders sturen we je een bericht wanneer we deze voor je klaar hebben staan om te bekijken.

Kan ik mijn bestelling afhalen?

Ja natuurlijk kan dit, kies tijdens het bestelproces in welke winkel je het wil afhalen en wij sturen je een bericht wanneer het klaar staat.

Mijn artikel is beschadigd of ik mis iets, wat nu?

Neem direct contact op met info@selinni.nl evt. foto`s maken veel duidelijk. We gaan direct voor je aan de slag om een oplossing voor je te vinden. Moet er iets retour moeten worden gestuurd dan ontvang je meer informatie via je e-mail.

Kan ik mijn artikel ook ruilen?

Natuurlijk, graag binnen 30 dagen aan ons retour sturen. Goed ingepakt en indien mogelijk in de originele verpakking.

Hoe zit het met het herroepingsrecht?

Deze is natuurlijk van toepassing op al je bestellingen. Kijk op de retouren pagina voor meer informatie.

Wat is de garantietermijn?

Kijk hiervoor op de garantie pagina voor meer informatie.